Social Icons

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Οι καλύτερες τροφές και συμπληρώματα για τον διαβήτη

Οι καλύτερες τροφές  και συμπληρώματα για τον διαβήτη
Δέκα  βότανα και συμπληρώματα που υπόσχονται   μείωση του σακχάρου στο αίμα, και μείωση της υψηλής πίεσης του αίματος και της χοληστερόλης.







1. Γυμνέμα ( Gymnema Sylvestre)
Κύρια χρήση: μείωση του σακχάρου στο αίμα .Τυπική δοσολογία: 200 έως 250 ml
 δύο φορές ημερησίως.
Στα ινδικά το όνομα του φυτού αυτού μεταφράζεται ως «καταστροφέας ζάχαρης». Θεωρείται ως ένα από τα πιο ισχυρά βότανα για τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα. Ενεργεί ενισχύοντας τη δραστηριότητα των ενζύμων που βοηθούν τα κύτταρα να χρησιμοποιήσουν τη γλυκόζη ή διεγείροντας την παραγωγή ινσουλίνης. 
 2.Πικρό πεπόνι (Momordica charantia)
Κύρια χρήση: μείωση του σακχάρου στο
αίμα. Τυπική δοσολογία: 50 έως 100 ml (περίπου 3 έως 6 κουταλιές της σούπας) του χυμού ημερησίως.
Ονομάστηκε πικρό πεπόνι επειδή πιστεύεται ότι βοηθούν τα κύτταρα να χρησιμοποιήσουν τη γλυκόζη πιο αποτελεσματικά και εμποδίζουν την απορρόφηση της ζάχαρης στο έντερο


3.Μαγνήσιο
Κύρια χρήση: μείωση του σακχάρου στο αίμα Τυπική δοσολογία: 250 έως 350 ml
μία φορά την ημέρα. H ανεπάρκεια μαγνησίου είναι  συνηθισμένη  σε άτομα με διαβήτη, και μπορεί να επιδεινώσει τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και την αντίσταση στην ινσουλίνη. Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι η συμπλήρωση με μαγνήσιο μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία της ινσουλίνης και χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.



4.Φραγκόσυκο
Κύρια χρήση: μείωση του σακχάρου στο αίμα .Τυπική δοσολογία: Αν το φάτε ως τροφή, ο στόχος για 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένα φρούτα κάκτων ημέρα. Οι ώριμοι καρποί αυτού του κάκτου έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.  Ο καρπός είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες.





5.Γ-λινολενικό οξύ
Κύρια χρήση: Μείωση των νεύρων του πόνου. Τυπική δοσολογία: 270-540
χιλιοστόγραμμα μία φορά την ημέρα.
Γάμμα-λινολενικό οξύ, GLA ή, είναι ένα λιπαρό οξύ που βρίσκεται στο έλαιο νυχτολούλουδου. Κάποιες έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα με διαβήτη έχουν χαμηλότερα από τα βέλτιστα επίπεδα GLA, και οι μελέτες έχουν δείξει ότι το συμπλήρωμα μπορεί να μειώσει και να αποτρέψει τον πόνο των νεύρων που σχετίζονται με το διαβήτη.



6.Χρώμιο
Κύρια χρήση: μείωση του σακχάρου στο αίμα Τυπική δοσολογία: 200 μικρογραμμαρίων άπαξ ημερησίως. Το χρώμιο έχει αποδειχθεί από επιστημονικές μελέτες ότι επάγει την έκκριση της ινσουλίνης, ορμόνη ζωτικής σημασίας για το μεταβολισμό των υδατανθράκων, του λίπους και της πρωτεΐνης στο ανθρώπινο σώμα. Τα τελευταία χρόνια οι μελέτες συγκλίνουν στο συμπέρασμα ότι η χορήγηση συμπληρώματος χρωμίου μπορεί να προλαμβάνει σε κάποια άτομα την εμφάνιση σακχαρώδους διαβήτη τύπου ΙΙ, ή και να βοηθά στον καλύτερο έλεγχο της γλυκόζης του αίματος σε διαβητικούς ασθενείς.

7.Μύρτιλο (Bilberry)
Κύρια χρήση: Προστασία από τα μάτια και τα νεύρα. Τυπική δοσολογία: 80 έως 120
χιλιοστόγραμμα δύο φορές την ημέρα από τυποποιημένο εκχύλισμα βατόμουρου.
Συγγενής του βατόμουρου περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά στα φρούτα και τα φύλλα του. Αυτά τα αντιοξειδωτικά, που ονομάζονται ανθοκυανίνες, φαίνεται να βοηθούν στην πρόληψη των ζημιών σε μικροσκοπικά αιμοφόρα αγγεία. Μελέτες σε ζώα έχουν επίσης προτείνει ότι μύρτιλλο μπορεί να μειώσει σακχάρου στο αίμα.



8.Άλφα-λιποϊκό οξύ (alpha lipoic acid ή ALA)
Κύριες χρήσεις: Μείωση του πόνου των νεύρων, τη μείωση του σακχάρου στο αίμα. Τυπική δοσολογία: 600 έως 800 mg την ημέρα.
Είναι ένα φυσικό αντιοξειδωτικό που παράγει το σώμα μας ,μια η ουσία η οποία προφυλάσσει από την επίδραση των ελευθέρων ριζών οι οποίες είναι υπεύθυνες για τη γήρανση που προκαλείται εν μέρει από τα υψηλά επίπεδα σακχάρου του αίματος, μπορεί να οδηγήσει σε βλάβη των νεύρων και άλλα προβλήματα.

 9.Τριγωνέλλα (fenugreek)
Κύρια χρήση: Η μείωση του σακχάρου στο αίμα. Τυπική δοσολογία: 5 έως 30
γραμμάρια σε κάθε γεύμα ή 15 έως 90 γραμμάρια με ένα γεύμα την ημέρα.Αυτοί οι σπόροι, χρησιμοποιούνται στην ινδική μαγειρική, και έχει βρεθεί ότι μειώνουν τη γλυκόζη του αίματος, την αύξηση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη, και τη μείωση της υψηλής χοληστερόλης, σύμφωνα με αρκετές μελέτες. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εν μέρει λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες



10.Ginseng  
Κύρια χρήση: Μείωση του σακχάρου στο αίμα. Τυπική δοσολογία: 1 έως 3 γραμμάρια την ημέρα σε μορφή κάψουλας ή δισκίου, ή 3 έως 5 ml του βάμματος τρεις φορές την ημέρα.Γνωστό για την τόνωση του ανοσοποιητικού αυτό το κινέζικο βότανο έχει πολλές θετικές μελέτες για την καταπολέμηση του διαβήτη. Οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι το ginseng επιβραδύνει την απορρόφηση υδατανθράκων. Αυξάνει την ικανότητα των κυττάρων να χρησιμοποιούν γλυκόζη. Και αυξάνει την έκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας.