Social Icons

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.

Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός
Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση
Δράσε: Ένα μικρό βήμα
ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΔΙΑΥΓΕΙΑ
Η διαύγεια είναι κάτι πολύ περισσότερο από το να ξέρετε αν θα πρέπει να επιλέξετε το (α) από το (β).
Διαύγεια είναι να γνωρίζετε ακριβώς τι είναι αυτό που έχετε να κάνετε.
Για να αποκτήσετε διαύγεια, αφήστε το νου σας να γίνει ακίνητο.

Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Επιτρέπω στο νου μου να είναι ήρεμος, καθαρός και ακίνητος σαν την επιφάνεια μιας λίμνης όταν όλοι οι ψίθυροι του ανέμου έχουν σταματήσει. Απαλά επικεντρώνομαι σ’ αυτή την ακινησία, αγγίζοντας την εσωτερική σοφία, ακούγοντας την, αφήνοντας τη σιωπή να με οδηγήσει σε μια θέση διαύγειας. Αφιερώνω μερικά λεπτά στοχαζόμενος τις αξίες με τις οποίες νιώθω βαθιά συνδεδεμένος. Αρχίζω να ευθυγραμμίζω τις σκέψεις μου, τις στάσεις μου και την αντίληψη μου με το πως θέλω να ζήσω. Σταδιακά βγαίνω έξω σαν μια πεταλούδα που αναδύεται από τη χρυσαλλίδα, γεμάτη αυτοπεποίθηση. Η εσωτερική μου σοφία είναι η πυξίδα μου. Κατευθύνει τις αποφάσεις, τις επιλογές και τις πράξεις μου, επιτρέποντας στον εαυτό  μου να είναι. Εγώ είμαι! 

Σκέψου 
Έχω τη διαύγεια να ξέρω ποιό είναι το καλύτερο επόμενο βήμα.







Δράσε
Σήμερα αφιερώστε 15 λεπτά για να ταξινομήσετε τα ρούχα και τα βιβλία - και να ανακυκλώσετε ό, τι δεν χρησιμοποιείτε πια.

Ένα καθαρό περιβάλλον βοηθάει την καθαρή σκέψη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου