Social Icons

Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Λιναρόσπορος και δυσκοιλιότητα

Μια εξαιρετική υπερτροφή για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας είναι ο λιναρόσπορος. Ο λιναρόσπορος αποτελεί   μια από τις καλύτερες πηγές  ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, αλλά και άλλων  σημαντικών βιταμινών, μετάλλων και φυτοοιστρογόνων. Επιπλέον όμως η κατανάλωσή του κάνει θαύματα στην αντιμετώπιση  της δυσκοιλιότητας, του φουσκώματος και του κοιλιακού πόνου. Καλό θα ήταν να μην προμηθεύεστε αλεσμένο, γιατί ακριβώς τα ωμέγα-3 λιπαρά που περιέχει ταγγίζουν εύκολα. Αλέστε τον σε μύλο του καφέ, ή μουσκέψτε τον και λειώστε τον στο γουδί.  Προσθέστε τον σε σαλάτες ή σε σμούθις. 

Δοκιμάστε την παρακάτω σαλάτα. Τον λιναρόσπορο στον ανακουφιστικό του ρόλο θα βοηθήσουν τα φασόλια και το μαρούλι, το δε κρεμμυδάκι και το λεμόνι θα καθαρίσει από τους παθογόνους μικροοργανισμούς το έντερο.




Σαλάτα με φασόλια-χάντρες, κατσαρό μαρούλι και λιναρόσπορο

Υλικά

400 γρ. φασόλια χάντρες, βρασμένα
1/2 φλ. σέλερυ κομμένο σε φετούλες
1 κατσαρό μαρούλι,
1 φρέσκο κρεμμύδι, ψιλοκομμένο 1/4 φλ. άνηθο 1/2 κ.γ. πιπέρι 1/4 κ.γ.αλάτι
1 κ.σ. λιναρόσπορος μουσκεμένος/σπασμένος στο γουδί

Για το ντρέσινγκ
1/4 φλ. λάδι, 1 κ.σ. πετιμέζι, χυμός από ½ λεμόνι χτυπημένα μαζί
Εκτέλεση


Κόψτε το μαρούλι με το χέρι σε μια σαλατιέρα. Προσθέστε  όλα τα υπόλοιπα υλικά, περιχύστε με το ντρέσινγκ και ανακατέψτε μαλακά.   Αφήστε τη σαλάτα για μισή ώρα στο ψυγείο πριν σερβίρετε.